onsdag, december 22, 2010

Julkort och paket




Svårt att få till bra bilder så här i mörkret men här kommer några från vårt vardagsrum. I soffhörnet där filten är sitter jag oftast och bloggar. Tim brukar få hörnet med schäslongen. Fler bilder på årets julklappar kommer men som ni ser går de mestadels i vitt, rött och natur.

Vi skickade bara några få julkort i år och har fått några stycken tillbaka också. Jag har valt att hänga dem i ett snöre från bokhyllan med hjälp av klädnypor. Ett dekorativt sätt att visa dem tycker jag.

Idag har vi, åter igen, myskväll här hemma. Jag jobbade på dagen men sedan har det varit tv och mys för hela slanten. Bonde söker fru, Morden i Sandhamn och så tittade vi på filmen Bad Santa.
Lite julklappsinslagning har det också blivit.

I morgon är jag ledig och då ska vi ha uppesittarkväll (såg att the Holiday går på TV i morgon!), slå in de sista klapparna och laga lite julmat. Innan dess ska vi handla, träna och förbereda lite annat inför dopparedagen.

2 kommentarer:

Elins blogg sa...

Åh vilka mysiga bilder. Så avis på er som har gran. Hade också velat ha det men det blev inte så! Dina klappar blev också jättefina! :-)

Ha en mysig dan före dopparedan du med! Själv ska jag jobba idag, inte sugen på det men måste man så måste man! Känner mig helt mör i kroppen efter denna helt galna vecka..

Massa kramar!

Linda - Harmony Home sa...

Tack det samma! Kul med nya läsare:)

Vad juligt och fint du har hemma.
GOD JUL på dig med
/Linda