söndag, december 12, 2010

Fler dekorationer


Nu har vårt vita hus kommit fram. Det står tillsammans med Mateusfatet på tv-bänken. Det vita fatet med spetskant är fyllt med julgranskulor från Illums bolighus i Köpenhamn, IKEA, Blomsterlandet och Liseberg.

Idag har vi shoppat julklappar på stan. Jag har inte så många kvar att köpa nu faktiskt så det känns som att jag ligger i fas. Tim var även inne på PEAK för att köpa skidställ men jackan han bestämt sig för behövde beställas och kommer in först senare i veckan. Tur att den gick att få tag på iallafall!

Nu har jag myskväll i soffan med tända ljus och julmusik. Söndagsmys!
I morgon startar vi sista veckan innan julledigheten. Efter det jobbar jag bara 3 strödagar fram till den 10 januari!

1 kommentar:

carro sa...

Vilka fina kulor ni har :) Jag köpte massa färgglatt på Indiska häromdan så det matchar tapeten :)