onsdag, oktober 20, 2010

Tråkigheter

Usch, gårdagen var ingen bra dag. Jag var hos frisören och parkerade därför bilen en timma i stan. När jag kom tillbaka hade någon mixtrat med låset och gjort inbrott och tagit två påsar :( Så himla tråkigt. I den ena påsen låg min matlåda till jobbet och min kavaj! I den andra låg tossor, en skål med godis och lite småsaker som jag använder på visningar på jobbet och MINA KUNDERS NYCKLAR. Inte bra men de har bytt lås och vi får stå för kostnaden. Jag har anmält till både polis och försäkringsbolag.

De hade däremot lämnat både solglasögon, gps och bensinkort så något skumt var det med dessa tjuvarna! Det verkar som att de har varit ute efter mat men att bryta sig in i en bil pga det??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pratade med Tim om det igår. Jag hade tagit Magic korten :)//Behnam

Johanna sa...

Haha, jaa, då hade de kunnat haft lite kul med dem men nej då, min matlåda är mkt roligare :)

Anonym sa...

Aj aj inte bra att lämna sådana saker i bilen.

Johanna sa...

Nej det kan man ju tycka. Kunders nycklar lämnar jag aldrig mer men annars är det tyvärr inte alltid man kan välja om man har det här jobbet och ska direkt till visning osv.