onsdag, oktober 13, 2010

Tillbaka






Nu är jag tillbaka efter fem fantastiska dagar i Toscana. Förväntningarna var höga innan men det var faktiskt ÄNNU bättre och vackrare. Helt magiskt. God mat, 20 grader och sol för det mesta. Vi kunde inte haft det bättre.

Jag tog över 500 bilder så jag har en hel del att visa er. Jag får ta det lite allt eftersom.

Första natten sov vi i Pisa. Vi landade sent på torsdag kväll och B&B A Casa Doina som vi bodde på låg bara några hundra meter från flygplatsen. Trots det hade vi stora svårigheter att hitta i mörkret så till slut fick jag ringa ägarna så fick de hämta oss med bilen. Fredagen startade med snålt tilltagen frukost men helt underbar ändå, ute i solen! Sedan hämtade vi ut vår hyrbil vilket fungerade smidigt och började färden genom Toscanas svindlande landskap. Bilderna ovan är från fredagförmiddagen.

2 kommentarer:

Elins blogg sa...

Välkommen hem. Härligt att ni hade en underbar resa. Så avis! Jag vill också komma iväg snart..

Jag hoppas också att det var en engångförteelse igår på mitt jobb.. Usch, inte bra för hälsan!

Ska bli kul att se fler bilder sen från er resa!

Ha en bra dag! Kramar

Caroline sa...

Härliga bilder!! :) Blev sugen på god mat när jag läste om pestopastan! =)