söndag, oktober 03, 2010

Champions of rock


Först träffades vi hemma hos Åsa


Sara


Maria


Champagne och ostbricka!


Åsa


Sedan tog vi en taxi till Scandinavium


Lite suddigt på Åsa och Maria


Jag och Sara


Peter Johansson på scenen

Jessica Andersson


Jenna Lee-James

I fredags träffades vi fyra tjejer hemma hos Åsa för att ladda inför Champions of Rock på Scandinavium. Showen var jättebra och vi hade jättekul! Efteråt gick vi till Gretas en stund och dansade men det var tyvärr inte jättebra musik så vi åkte hemåt igen vid 1-tiden. Lagom för mig som skulle jobba lite igår.

Jag har tyvärr blivit förkyld och idag försöker jag vila så mycket jag kan. Ska jobba kl 5 ikväll så fram tills dess är det soffan som gäller.

1 kommentar:

Elins blogg sa...

Gott med champagne och ostbricka!

Jag kan verkligen rekommendera det nagellacket, supersnyggt på!

Okej.. Nu börjar det nog bli försent att köpa den, tiden går ju så fort så det känns lite onödigt!

Hoppas du får en bra dag! Kram