onsdag, oktober 27, 2010

25 år


Tim förbeder kvällens Spotify-lista


Vi bjöd på ostbricka som vår kompis Behnam säljer i sin ICA-butik



God bål serverades som välkomstdrink



Jag innan gästerna kommer. Oneshoulder-linne från Lindex nya kollektion i samarbete med Narciso Rodriguez. Jeans från Armani.


Tobias och Tims kusin Alina



Åsa


Karin


Sara

Caroline och Robin


Tim, Behnam, Carro B, Gustav och någon mer (Tengan?)


Min fina bror Gustav


Huvud, axlar, knä och tå...


Ögon, öron, kinden klappen får...


Sara, Åsa, Maria, Karin, Annelie och Louise


Härlig bild Behnam!

Waka, waka!


Karin, Tim och Gustav


Jag bjuder på den sista bilden där! Enda kortet på mig och Tim :)

Idag firar jag min 25:e födelsedag! Jag har haft en jättebra dag som började med sång, blommor och paket på sängen av min älskling i morse. På jobbet bjöd jag på tårta och dagen gick ganska fort. Nu ikväll har vi haft våra föräldrar och syskon samt min farfar här på middag och mer firande. Supermysigt!

I lördags hade vi fest för vännerna som var superlyckad! Tack alla som kom!

Jag har fått så mycket fint också, mer om det kommer senare.

Inga kommentarer: