torsdag, oktober 28, 2010

Fina presenter!

Den här fantastiskt fina buketten fick jag av mammas chef Christina. Precis min smak. Väldigt omtänktsamt!


De röda rosorna är från Tim och värmer så klart hjärtat.


Presentberget

Fina sjalen från Ester Elenora fick jag av ett gäng tjejkompisar


Korgen med godsaker fick jag av Carro, Behnam och Berra. En väldigt genomtänkt present och jättekul att få!

Jag fick så himla mycket fina presenter nu när jag fyllde år. Jag älskar presenter men tycker givetvis om att ge bort dem också. Gillar att slå in paket och göra någon annan glad.

Tänkte rada upp presenterna här. Detta inlägget är mest för min egen del för att det är kul för mig att gå tillbaka och kika. Jag återkommer säkert med bilder på vissa saker längre fram. Kanske ger det lite inspiration till någon annan som funderar över födelsedagspresent?

  • Två blomsterbuketter, en liten blomma och en orkidé.
  • En onepiece-overall
  • En äggtimer
  • En sjal från Ester Elenora
  • En lila sjal
  • En spa-upplevelse
  • En flaska vin
  • Parfymen Daisy
  • Två ansiktsmasker
  • Krämen Beauty flash balm från Clarins (Tips från Kattas blogg)
  • En armband från Filippa K
  • Kokboken One more slice av Leila Lindholm
  • En korg med bland annat choklad, bakformar, marmelader och te
  • Fyra st Iittala Essence vitvinsglas
  • Två st vita ostronskålar från Mateus i minsta storleken
  • Ett vitt fat med spetskant från Mateus
  • En packe värmeljus med vaniljdoft
  • Solsidan på DVD
  • Boken Ett litet snedsprång av Denise Rudberg
  • En röd kivilykta
  • En övernattning tillsammans med Tim med mat och massage
  • 500 kr

Inga kommentarer: