lördag, juli 24, 2010

Rosa dukning



Idag bjuder jag på några bilder på en rosa dukning som jag gjorde i veckan med våra nya Iittala-inköp bland annat. Tallrikarna hade vi sedan tidigare och de kommer från Höganäs. Det blev sommarfint tyckte jag!

Idag har väl inte varit en jättespeciell dag precis. Det känns lite som att jag går och väntar på att jobbet ska börja nu, tyvärr. Passar på att vila ut det sista innan allt drar igång igen. Dock har jag putsat vardagsrumfönstren och tagit en tur i löpspåret. Sprang 2,5 km i Skatås. Nu på kvällskvisten åkte Tim iväg till några vänner och jag har hunnit ätit sushi och se filmen New York I love you som jag verkligen INTE rekommenderar. Den var så dålig och handlade inte om någonting! Strax är det dags för Criminal minds. Ett säkert kort!

Inga kommentarer: