fredag, juli 09, 2010

Nytt i badrummet




I veckan har jag piffat lite i badrummet. Jag bestämde mig för att testa mörklila som färg. Det är smakfullt men lite roligare än bara vitt och svart tycker jag. Alla saker på handfatet kommer från IKEA (kan inköpas för en billig penning!) förutom den frostade Iittala-ljusstaken som jag hade sedan tidigare. Tvålpumpen är genomskinlig och jag köpte svagt lilatonad tvål på ICA att hälla i.

De två krokarna som skymtar till höger på den översta bilden är köpta på K-rauta. Vi har klistrad dem direkt på kommoden och sedan bilden togs har det tillkommit två lila handdukar där. Vi har även köpt två badlakan från samma Living-serie från Hemtex.

2 kommentarer:

Erika sa...

Är du intresserad av inredning så besök gärna www.mikadesign.se. Deras butik ligger i Skövde men de har även en webbshop med massa kul saker! Blogga gärna om det om du hittar nåt som faller dig i smaken ;) Vore verkligen kul att läsa.

Johanna sa...

Tack för tipset! Jag ska kika in där.