fredag, juli 23, 2010

Härlig dag


Daniel, Robin och Carro


Tim och Behnam


Carro valde en räksallad som såg jättegod ut


Jag tog en favorit, kycklingfilé med chevrégratinerad potatiskaka


Idag har varit en dag bra med lunch på svärföräldrarnas altan, blomstershopping på Blomsterlandet, två dopp i havet vid Hovåsbadet och en god middag på vår kvarterskrog Halta Lottas tillsammans med goda vänner. Nu ska jag äta nonstop, dricka rosévin och läsa skvallertidningar som vi fick från vår frisör efter att Tim klippte sig idag. Gott!

Träffade dessutom på en kollega på restaurangen som berättade att jag hade många kundbesök inbokade till nästa vecka. Någon mjukstart lär det inte bli men jag känner mig ganska beredd :)

1 kommentar:

Carro sa...

Vilka fina bilder det blev :) ser ut att ha ljusare hår än robin nu :P vad hände liksom?