måndag, juli 26, 2010

Inception


Filmen igår var riktigt bra, sevärd och tänkvärd. Rekommenderas! Leo DiCaprio är verkligen en bra skådis. Gillar många av hans filmer!

Idag har då jobbet startat igen efter semestern och inläggen kommer nog tyvärr inte att komma lika frekvent som tidigare :( Men jag ska göra mitt bästa!

Idag har vi även hunnit med en tur i löpspåret och så har vi lagat en god middag här hemma. Chicken a la king från Victoria och www.matplatsen.org En favorit!

I morgon ska jag jobba sent och sedan träffa familjen för en middag och lite bowling så räkna inte med något inlägg då.

God natt på er!

Bild: http://www.actu-cinema.net

2 kommentarer:

Anna - Starwoman sa...

Vad kul, maken pratade om denna film idag att han vill se den, så då ska jag hälsa att den är sevärd :-)

Jag blir såååå avis att du vart på Borneo och hälsat på de underbara orangutangerna, något jag bara måste göra innan jag sätter benen i vädret ;-) Sålänge så forts jag att vara fadder åt de underbara djuren.

Ha en skön kväll, kraaam

Malin sa...

jo det vet jag ju det hör ju till vanligheterna när man är där. Vi ska bo på wake up copenhagen tror jag det hette. Basic design hotell typ.