fredag, januari 07, 2011

Veckan som gått


Jag har haft en lugn skön vecka då jag varit ledig med undantag för en stund på jobbet idag.
I måndags var vi på bio. Vi såg den nya Narnia-filmen i 3D och den var helt okej. Jag har också varit på gymmet två gånger och testat Zumba här hemma framför tvn. Det verkar riktigt roligt!

Julen har också börjat röjas ut här hemma. Granen står kvar men är tömd på pynt. Svårt att fylla hyllorna här hemma nu bara, vad hade jag egentligen innan julpyntet funderar jag på?

Igår hade vi en rolig kväll med sex vänner. Vi var på Starbowling och först åt vi middag där och sedan hade vi femkamp med grenarna golf, skytte, bilbana, bilrace och basket. Jag kom varken sist eller näst sist :)

Ikväll väntar en myskväll hemma med Let´s dance på tvn. Berra och Behnam är här och vi ska göra våfflor och kanske spela lite spel. I morgon blir det fest!

Inga kommentarer: