söndag, januari 30, 2011

Handbollshelg

Här hemma har det varit handboll för hela slanten den här helgen. Tyvärr blev det ju en försmädlig fjärdeplats till slut men det har varit roligt på vägen iallafall. Vi har haft olika konstellationer av folk här och tittat tillsammans. Igår var vi också en sväng på stan. Jag fick köpt mig en mössa som matchar mitt skidställ. Kör med hjälm men använder ju jackan annars också på skidresorna. Måste ju ha något som matchar då ;)

Just nu kikar jag på Wallander Hämnden på fyran. Det har varit en väldigt lugn helg. Det går fortfarande bra med dieten men jag har inte världens energi direkt. I morgon är det vägning, spännande att se vad det blir för resultat.

Nästa helg blir det schlagerhelg om jag får bestämma! Melodifestivalen kör ju igång då med deltävling 1.

Inga kommentarer: