lördag, januari 15, 2011

Nya glasögon

Jag kom på att jag inte har visat mina nya glasögon så här kommer en bild när jag ändå har dem på. När jag inte har glasögon är jag beroende av mina linser men det känns skönt att ögonen får vila från dem ibland. Tröjan på bilden är också ny och kommer från MQ.

Igår var det möte med efterföljande After work med jobbet. Vi hade en rolig kväll och var först på ett av våra kontor i staden och sedan In contro och Park lane. Kul, kul.

Idag har jag sett Let´s dance och skidor på TV samt ätit årets första semla. Ikväll tänkte vi laga lite god mat och titta på handbollen.

1 kommentar:

Josefin sa...

Vilka tjusiga glasögon!
Blir så sugen på att köpa nya när jag ser denna typ av modell. Mina är rektangulära med silverram, skalmarna är svarta. Klassiska o funkar till allt men som sagt, svarta plastbågar hade prytt min nästipp fint det med :)

Hoppas att allt är bra med dig annars o att ni haft det bra över jul & nyår!
Kram Josefin