torsdag, november 04, 2010

OnePiece


I födelsedagspresent av mitt hjärta fick jag den här snygga mysdressen. Jag är förälskad i både mannen och dressen :) Sitter och myser i den nu för övrigt. En OnePiece köper du via DEN HÄR hemsidan och det finns många olika färger och varianter. Perfekt hemma i soffan efter jobbet eller efter en dag i skidbacken! Ser fram emot att använda den när vi åker till Trysil över nyår.

Jag har haft en intensiv vecka på jobbet men nu börjar jag få saker under kontroll så ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla Robinson och äta tacopaj som står och blir klar i ugnen för tillfället.

I morgon är det freeeeedaaag!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Nästan lite fusk :O Ja vill med ha en OnePiece :) Kanske får bli att önska sig i julklapp :)

Fotograf Matilda Bäcker sa...

Ååh den såg verkligen jättemysig och helcool ut!