söndag, november 21, 2010

Jacka från Dolomite


Jag är helt förälskad i den här jackan från Dolomite. Den finns även i svart och korall men jag tycker denna vita är snyggast... Jag ska prova den när jag är i stan nästa gång. Den finns även att köpa HÄR.

Idag har vi var iväg en sväng på gymmet och tränat. Blev 60 min powerwalk på löpbandet. Sedan har jag mest vilat. Känner mig lite halvseg så jag sov faktiskt en stund innan kvällens Ensam mamma söker. Snart dags för en intensiv arbetsvecka så det var skönt att ta det lite lugnt idag.

Ps. Stort grattis till Anna aka Starwoman som fick en liten Maximilian i fredags!

7 kommentarer:

Caroline sa...

Blev ingen bio för min del, var trött efter helgen och filmen lät inte som en Oscar direkt! :P
Sett den jackan på D.O, snygg men aningen dyr. Jag har spanat in ett alternativ på HM till mig själv men inte alls i samma stil. :)

Nu blir det plugg för min del! Kram

Sofie sa...

Hej Johanna!
Verkligen en snygg jacka!
Jag ska inte flytta, men däremot så har Nicklas flyttat in. Superkul verkligen! :)
Hoppas allt är bra! Kram

Vackra Vita Ting sa...

Tusen tack för din fina kommentar:)
Jackan är super fin!!
Kram Paula

Anna - Starwoman sa...

Vad kul att du även i fortsättningen vill följa mig även om jag nu byter blogg =) Jag kommer naturligtvis fortsätta följa alla er mina favisar också precis som vanligt!

Snygg jacka för övrigt, jag skulle behöva en typ av sådan jacka inför kommande vinterpromenader. Snygg färg på den.

Ha en skön kväll, kram/Anna

Caroline sa...

haha, du tror väl inte att jag önskar mig lexington? fungerar lika bra med hemtex för min del, våra andra är ju almedal och hemtex så får köra på samma koncept =)

Anonym sa...

hejsan!!

skit snygg jacka!! vart har du köpt den?
Mvh Linn norrland

Anonym sa...

en liten fråga, i vilken butk kan man testa jackan? letar som en galning hur länge som helst nu -.-