söndag, november 07, 2010

Due date

Här kommer en liten resumé av helgen som gått.
Fredag: Avslutade arbetsveckan med att skriva kontrakt innan jag traskade hemåt. Robin och Carro föreslog middag ute och vi bestämt oss för att käka på Michelangelo. Den här gången blev det tapas för min del och jag valde "Spanjoren" med fyra rätter; Vitlöksbröd, manchegoost, räkor och potatis med aioli. Jag blev proppmätt och dessutom fick vi in varsin gratis dessert eftersom de glömde bort Carros mat. Sedan åkte vi hem till oss och även Kans kom hit för att titta på Idol. En mycket bra början på helgen!

Lördag: Jag och Tim åkte in till stan och shoppade. Kl 2 samlades vi hemma hos oss igen för att titta på Öster-Qviding och där efter spelade killarna lite poker och tog en öl på Halta Lottas medan jag kollade Så mycket bättre på TV. Kl 23 åkte vi in till Bergakungen och tittade på filmen Due date. Helt okej underhållning för stunden men ingen direkt minnesvärd film i övrigt.

Söndag: Släktkalas hos mina kusiner. Erik fyllde 20 år och det var trevligt att träffas en stund. Vi hann även byta vinterdäck i mina föräldrars garage innan vi rullade mot stan. Såg sista halvleken på Liverpool-Chelsea hos Tims föräldrar innan vi kom hem. Lugn kväll nu med Ensam mamma söker bla.

Inga kommentarer: