lördag, november 06, 2010

Nagellackstrender

Idag var vi en sväng på stan och fick köpt nya soffkuddar, kikat på nya skidkläder till Tim och köpt några småsaker till mig. Bland annat fick jag tag på nagellacket Marron Glace från Mavala samt ett glitternagellack som heter Pink Diamond som jag tänkte kunde vara kul mer när man går ut och så.

Det är lite intressant det här med nagellackstrender. Det har blivit så himla tydligt det senaste tycker jag, kanske med god hjälp av alla bloggare. Just nu är det "lerfärgade" lack som man ser på många, i somras och våras var det ju verkligen den mintgröna färgen som dominerade. Innan dess har jag för mig att det var beige nyanser precis som på kläderna och tidigare har även korallfärgen varit väldigt populär.

Frågan är vilken färg som kommer härnäst? Någon som har ett förslag?

Inga kommentarer: