lördag, september 25, 2010

Helg

Idag har vi varit en sväng på Bok och biblioteksmässan som pågår just nu på Svenska mässan i Göteborg . Min sambo har ett samarbete med en fotograf som har en monter där så vi var och tittade på deras tavlor och lite annat. Jag köpte bara en bok idag. Det var en av Denise Rudbergs tonårsböcker. Jag inser att jag inte riktigt tillhör målgruppen men jag gillar alla hennes andra böcker och den var billig så varför inte?

Igår blev vi spontant hembjudna till Jennie och Kim som även hade Stockholmsbesök av Moa. Vi hade en jättetrevlig middag med god mat och gott vin. Efter maten spelade vi MIG och Spank the monkey. Sedan tog vi vagnen hem vid 2-tiden.

Nu ska vi strax iväg på fotboll. Lutar åt en lugn kväll här hemma efter det. Jag ska in och jobba i morgon ett par timmar då jag ska ha kontraktskrivning.

2 kommentarer:

Hemma hos Katta sa...

Gud så snygg du var på bilden i ett av inläggen nedan!! Måste också piffa till mig lite nu när hösten är här och allt... Håret måste fixas, nya kläder inhandlas o.s.v. Puh!

Ha en fin start på veckan! Kraam

Johanna sa...

Tack snälla Katta :) Jo, det är väl dags för lite höstpiffning. Själv har jag en toning hemma som väntar men det har inte blivit av än....

Ha en bra vecka du med! Kram