fredag, september 10, 2010

Fredagsmys


Sitter här uppkrupen i soffan med en skål oliver och ett glas rött. Vi har precis varit och helghandlat och nu står potatisgratängen i ugnen. Jag ska erkänna att vi fuskade och köpte färdig den här gången. Det var ett måste om den skulle bli klar till kvällens Idol ;) Till potatisgratängen ska vi servera kycklingfilé/kött, vitlökssmör och beasås.

Övriga planer i helgen är att åka in till stan en sväng i morgon och så vill jag gärna gå på bio på söndag eftersom det var ett bra tag sedan nu.

Idag har förresten varit en riktig höstdag här i Göteborg. Ruggigt väder, lite regn och så märker man att löven börjar ändra färg och falla av. Nu blir det tända ljus och fredagsmys!
Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vänta nu... Bodde inte du i Borås? Eller har jag fått det helt om bakfoten??

Johanna sa...

Nej, jag bor inte i Borås och har aldrig bott i Borås :) Däremot har jag pluggat 2 år i Borås men då pendlade jag från Göteborg.