lördag, februari 06, 2010

Nyklippt

Veckan har bestått av mycket jobb. Det börjar rulla på bra nu, kul!
Onsdagen började med vägning och jag har gått ner 3,1 kg på en månad. Bra tycker jag så jag fortsätter på samma sätt. Sedan var jag iväg och klippte mig, resultatet ser ni ovan. Gillar att ha det mycket uppklippt. Köpte med mig en toning också som jag ska lägga i själv. På bilden är håret ostylat, annars gillar jag Volumaster från Björn Axén som bygger upp volym, lätt som en plätt.

Igår var det handling, slappa soffan och Let´s dance som gällde. Såg även filmen Pathology som var småläskig men inte jättebra. Idag har vi satt upp garderiner i sovrummet och köket och tvättat. Snart blir det en kaffe på Dahls och ikväll väntar så klart Melodifestivalen!

1 kommentar:

According to Nicky sa...

Håret blev super snyggt! Fin färg!

Ha en mysig kväll! Kram/Nicky :)