söndag, februari 07, 2010

Nya kivisar

Igår hade vi en bra kväll då vi var ett gäng vänner som lagade mat ihop och kollade schlager. Kycklingfiléer fyllda med bl.a fetaost och soltorkade tomater med grekisk sallad och potatisgratäng intogs tillsammans med rosa mousserande framför meldodifestivalen.
Tyvärr är de andra inte lika intresserade som jag men jag fick iallafall se programmet. :)

Idag har jag träffat vännerna Lina och Lisa på Espresso house för en fika och sedan gick vi på Lisas mammas och systers vernissage på Stora badhusgatan. Innan dess hann vi också med lite inredningsshopping. Jag köpte två nya kivisar. Den ena i färgen rose-olive som ni ser ovan, den andra var åt det brun-orange håller. Rea på Åhléns, kan inte bli bättre!

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Jag hade inte heller tänkt så att perfektionism kan komma från föräldrarna på det sättet. Ett litet uppvaknande då jag ibland klurat på det....

Tänk att även en chicklit bok kan ge lite värde...haha

Elin sa...

tack så mycket =)