söndag, februari 14, 2010

Alla hjärtans dag


Jag har tyvärr varit sjuk en vecka men hankat mig fram på jobbet ändå. I helgen har jag däremot fått vila men jag är fortfarande inte bra. Lurar lite på om det kan vara öroninflammation också så känns det inte bättre i morgon blir det nog ett besök hos farbror doktorn. Tim är också dålig, vi har varit riktigt förkylda här hemma båda två.

Vi har iallafall försökt fira alla hjärtans dag så gott det går med mysig brunch i morse. Tim var och köpte färska frallor, juice, te och gjorde nygräddade american pancakes enligt det här receptet. Gott! Han fick ett armband av mig som jag köpt från Nelly.se.

Nu ska vi ha myskväll med tända ljus och smörgåstårta framför OS!

Bild: www.arla.se

1 kommentar:

According to Nicky sa...

Hoppas att du har haft en fin alla hjärtansdag med allt som hör till! :)

Vad goda pannkakorna ser ut! MUMS!!!!

Ha en mysig kväll! Kram/Nicky :)