torsdag, februari 18, 2010

Thailandresa bokad!



Bilder från vår Thailandresa i november 2006.

Vi älskar Thailand och har varit där tre gånger tidigare (Tim ytterligare en gång innan vi blev tillsammans). I vår är det dags igen! Den här gången ska vi fira min mammas 50-årsdag där nere och pappa har bokat resan i dagarna. Två veckor blir vi borta och det lutar åt östkusten då det är bättre väder där den tiden. Vi åker på valborgsmässoafton. Det ska bli så härligt!! De som åker med är jag, Tim, mamma, pappa, min lillebror Gustav och hans flickvän Emelie.

3 kommentarer:

Carro sa...

Ja med ny dator och allt så kan man ju inte låta bli ;) gött med thailand för er också!

Sofie sa...

Va härligt det låter! Vilken lyx att få komma iväg dit! :)

According to Nicky sa...

Gud vad roligt!!!! Du vet att jag är besatt av Thailand, så gissa om jag är avis hihi ;)

Ha en lovely fredag! Kram/Nicky :)