lördag, januari 30, 2010

Inredningsshopping


Idag har vi varit och inredningsshoppat. Har hittat fina tavlor på Andyland.se som jag har utgått ifrån när jag funderade över hur jag skulle inreda vardagsrummet. Jag har nämligen haft supersvårt att bestämma accentfärger dit. Vi har en vit bas på väggar och tak och ekparkett på golvet vilket är fräscht och neutralt. Dessutom kan man ju då byta accentfärg emellanåt istället.

Hur som helst. Dessa fyra tavlor ska pryda väggen bakom soffan här hemma vilket innebär att vi till slut valde orange och rosa som accentfärger. Helt crazy kan tyckas men jag är riktigt nöjd! Vi har köpt orange och rosa kuddar från Moltex att ha i soffan, fina fejkblommor i samma färger och så lite ljus och annat. Jag ska visa lite bilder sedan när allt är klart.

Bild: www.andyland.se

5 kommentarer:

sandra sa...

de var riktigt snygga och coola!

Johanna sa...

Mmm, jag gillar dem verkligen. Har haft koll på dem länge :)

Jessica sa...

Ett bekant ansikte:)

Ja, det är kanongott!
Skalar, skivar och lägger i frysen, man kan nog göra det med all sorts frukt.

Testa!

Jessica sa...

Ja, det sätter ju in då och då, samvetet mår ju bättre av frukt:)

Å tack, det var snälla ord!

Länkar din blogg om det är ok?

Josefin sa...

Kikar ju in här lite då och då...
Vilka snygga tavlor! Blev lite glad av att läsa ditt inlägg då jag glömt av/förträngt att våra väggar hemma är VITA. Inte en endaste tavla. Tråktråk! Men, nu ska jag banime beställa!

Från det ena till det andra, har ju tidigare "pratat" om fastighetsmäklarutbildningen. Jag hann aldrig med höstens högskoleprov men finns det andra saker att söka på? Betyg, arb.livserfarenhet etc.? Annars får jag ju en ny chans till våren men nu kom uppstartandet av våran butik emellan :) (om du läst om det på min blogg)

Ha det gott! /Josefin