måndag, augusti 01, 2005

H&M

Egentligen har jag slutat köpa kläder från H&M för längesen, jag gillar helt enkelt inte att se var och varannan person med exakt samma tröja eller kjol som jag har.. Men i år har jag ändrat mig lite. Jag inser att man kan mixa och matcha sin egen outfit och göra den personlig även om man har ett plagg som resten av stan också har..

Därför har jag slagit på stort i år och köpt runt 8 plagg från katalogen. Bland annat omlott-klänningen som Ebba von Sydow har pratat om i sin blogg. Håller alla tummar för att kläderna ska passa och sitta lika snyggt som på modellerna i katalogen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det konstiga är att jag som nästan handlar alla mina kläder på h&m väldigt sällan ser folk i likadana kläder som jag har. Jag får alltid frågor om var jag hittat mina snygga kläder. =)

Frida sa...

Det finns så mycket att välja på på HM med tycker jag, och som du säger...man kan mixa och matcha precis hur man vill.

Johanna sa...

Okej, Sandra, och det beror säkert på att du kombinerar så bra :)

Det är ju väldigt många olika personlighetstyper som handlar på H&M och därför blir nog också resultatet väldigt blandat!