söndag, augusti 14, 2005

Dumma Internet

Usch, vad jag blir trött... Vårat bredband hemma har inte funkat på över en månad nu, hur segt som helst. Därför kommer bara nya inlägg när jag sitter hos pojkvännen och skriver.. Vilket inte blir alltför ofta eftersom vi båda jobbar hur mkt som helst just nu + att när man träffas vill man ju göra annat än blogga... ;)

Väntar på att min leverans från H&M ska komma och självklart väntar jag även på nästa lön, det har gått mycket pengar denna månaden och jag har inte kunnat spara alls så mycket som jag hade tänkt... :( Vi sparar nämligen till en USA-resa. Hade tänkt åka i januari. Vill jättegärna ha tips på saker och ställen man inte får missa i USA. Sen hade jag också tänkt hinna med lite shopping så tips inom den kategorin är också välkomna!

Heja Stefan Holm ikväll, ni missar väl inte höjdhoppfinalen ikväll 17.35!?

Inga kommentarer: