måndag, augusti 22, 2005

Onödigt vetande

Här kommer en lista med onödiga fakta om lilla mig. Senast sedd hos Helena

Namn: Johanna
Kallas: Jolla, älskling eller Johanna helt enkelt
Piercings: 4 st i öronen.
Tatueringar: Nej, inte än men det kanske kommer. När jag kan bestämma mig för ett motiv.
Längd: 175 cm cirka
Har du ngn fobi? Nej, inte direkt.
Gillar du dina syskon? Jaa, jag kommer väldigt bra överens med lillebror och det har jag nästan alltid gjort också.
Måste du sy upp byxorna du köper? Hehe, nej.
Ser du på Robinson? Jo, när det gick på svt gjorde jag det men nu har det ballat ur.
Humor? Ganska vanlig
Gillar du bilar? Jaa, har körkort sedan ett år tillbaka men lånar än så länge föräldrarnas. Men det är klart man drömmer...
Vad anser du om skånska? Fint på vissa. Gräsligt ibland.
Har du en Lunarstorm? Jaa, jolla99 heter jag. Men använder den inte särskilt ofta.
Vad vill du bli då du blir stor? Lycklig.
Favorit tv-program: CSI och O.C just nu.
Gillar du dina grannar? Jo, har inget att klaga på.
Värsta känslan: Att bli dumpad av den man älskar mest i hela världen.
Människa som gör dig enbart glad: Den man älskar mest är också den som kan såra en mest.
Människa som gör dig enbart ledsen: Njae, ingen vad jag kan komma på.
Senast köpta skiva: Köper nästan aldrig numera, tyvärr.
Senast lästa bok: Just nu läser jag "Lycksökande" eller nåt sånt. Väldigt bra!
Vem fick du senast ett blandband av? Haha, brukar inte få det.
Har du några fordon i din ägo? En cykel. Sedan äger familjen 2 bilar, en motorcykel och en moppe men det kanske inte räknas?
Jag vill vara: så här lycklig, alltid.
Bästa sport: Slalom. Fotboll att titta på!
Hur ser folk dig? Olika i olika situationer.
Vad vill du helst ha nu? Hm, den nya SonyEricsson telefonen med mP3 inbyggt.
Är det många som läser din dagbok på Internet? Ingen aning.
Föredrar kall eller varm Oboy? Båda är gott.
Vad har du för intressen? Min barnkör, vänner, pojkvän, film, tillbringar ganska mkt tid på internet...
Vilken var din första konsert? Minns en backstreet boys konsert i 4:an, kan ha varit den.
Är du pinsam på fyllan? Ibland, säkert.
Är du blyg? Nej, det skulle jag nog inte säga
När kräktes du senast?För två veckor sedan.
Vad tycker du är äckligt? Kött
Tycker du det är jobbigt att ringa till någon? Jo, ibland men inte till folk man känner.
Vad tycker du om sex före äktenskapet? Helt okej men respekterar de som inte tycker det. Känner flera "sånna".
Hur svarar du i telefonen? "Ja, det är Johanna"
Är du en bra flickvän/pojkvän? Ja, det hoppas jag men mitt humör är nog lite upp och ner, särskilt när jag behöver äta!!
Somnar du med tv:n på? Nej
Är mustasch eller skägg snyggast? Skägg, för det har min Tim.
Har du långa naglar? Ganska just nu men det är olika.
Om du skaffar barn, vill du adoptera eller ha biologiska? Biologiska
Brukar du bli våldsam då du blir förbannad? Nej.
Mössa eller öronmuffar: Mössa
När grät du senast? Gråter ganska ofta nuförtiden, till olika filmer och tv-program t.ex. Har aldrig gjort det innan men jag vet inte när det var senast heller...


Slut på oviktigt vetande...

1 kommentar:

Anonym sa...

det skulle mest va skoj, det där med disajn