söndag, februari 20, 2011

Middag hos Jennie och Kim

Usch jag fick inte till någon vidare fin bild igår direkt. Ni ser iallafall mina nya skor från Primeboots som jag nu äntligen kommer i. De var väldigt trånga i vaden och jag fick inte igen dem förut men nu fungerar det med lite våld :) Jag har även på mig min nya tunika från Kappahl, leosjal från MQ och nytt armband, också från MQ.

Idag är jag en trött tjej efter supertrevlig middag (shake för mig) igår hos Jennie och Kim. Vi var där tillsammans med Sandra och Jakob. Vi ska alla iväg till Italien ihop i mars så det var lite uppladdning inför det. Vi var inte hemma förrän 2-tiden igår och med den lilla energi jag får i mig så är jag som sagt ganska trött idag.

Vi har varit iväg på visning av en lägenhet som kanske kan bli något beroende på pris. Ikväll väntar självklart Solsidan och så blir det ev Wallander för mig. Skönt soffhäng ikväll!

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Vilken fin sjal du har, den känner jag igen:)

Ja lägenhet ja....den var riktigt fin men som sagt var badrummet under all kritik. Men läget gör sitt, verkligen mitt i stan, högst upp med ett otroligt ljus.

Sköt om dig. KRAMAR

Caroline sa...

Va härligt att stövlarna kommer på nu :)

Har verkligen träningsabstinens nu när jag varit sjuk, hoppas ju på att forma om mina vader med! hehe.. Men jag kommer nog inte kunna träna än på några dar, så himla tråkigt! :(