lördag, februari 26, 2011

Första ätdagen


Idag har jag min första ätdag efter fem veckors pulverdiet. Resultatet av kuren blev -7,3 kg vilket jag nu ska försöka hålla med hjälp av GI/LCHF-inspirerad kost. Jag började dagen med måltiden ovan. Turkisk yoghurt, gojibär och blandade nötter. Jag hade även i lite kanel på toppen. Det var gott! Sedan åkte jag, Tim och Berra till Egg and milk där det blev brunch/lunch. Jag åt en omelett med ost och svamp. Te och vatten till.

Nu ikväll har jag kört iväg älsklingen till flyget. Han och tre killkompisar ska till Milano. De kommer hem igen på tisdag. Melodifestivalen tänkte jag se här hemma och till det ska jag prova det HÄR receptet.

Mia Skäringer var förresten helt underbar igår. Både många skratt och väldigt svart på en och samma gång. Kul och tänkvärt! Å sen sjöng hon fantastiskt bra vilket jag inte hade någon aning om.

Tyvärr fick vi inte lägenheten vi budade på igår men sånt är livet. Det kommer fler!

Inga kommentarer: