tisdag, juli 21, 2009

Hvar del 2

Här kommer fler bilder från vår resa. Dessa bilder tar vid efter de jag har visat tidigare. Jag och Tim bodde som sagt på hotellet Amfora de 5 första dagarna och sedan kom hans föräldrar Mimmi och Kent samt lillebror Jonte. Nu flyttade vi till ett hus där vi delade på en stor lägenhet med två badrum och en fantastisk balkong. Känner ni igen er kan det bero på att jag publicerat bilder därifrån innan, vi bodde nämligen här 2007 också.


Svärfar Kent på balkongen


Promenad in till Hvar stad tar ca 20 minuter.


Middag! Får du tillfälle, prova ett kroatiskt rosévin som heter Zlatan. Supergott!


Mysiga gränder.


Lillebror Jonte.


Denna borgen ligger ovanför Hvar stad och de belyser den på kvällen.


Hvar stad vid 11-tiden på kvällen kanske.


Moonlight.

2 kommentarer:

Malin sa...

hehe, brun? Jag var ju ledig där veckan efter midsommar då var det ju grymt väder, det håller väl i sig. Trevligt med Halmstad, göra där då? KRAM

Ana sa...

Hej...Jag kom hem ifrån Kroatien i lördags efter två underbara veckor där...vi bodde nära staden Split...i en by vid namn Kastel Stafilic, där min mormor bor! Ha en bra dag!