lördag, juli 11, 2009

Hej från Kroatien

Här kommer en liten bild och hälsning från Kroatien. Bilden togs när det bara var jag och Tim här, i början av semestern. Nu för tiden är vi några fler då båda hans föräldrar, hans bror Jonte och mina föräldrar har anslutit. Vi har det supermysigt. Massa bad, sol, kortspel, god mat och dricka.

Har dessvärre inte många dagar kvar nu. I morgon ska vi ta en båttur ut till en annan ö, måndag blir sista soldagen och så flyger vi hem på tisdag.

Hoppas ni har det bra hemma, har hört ryktas om regn? :( Tycker solen ska komma fram igen lagom tills vi landar i Sverige.

4 kommentarer:

Caroline sa...

Det regnar här, skönt! Men nu får snart solen kika fram igen.. hörde rykten om sol på torsdag, då e jag ledig! :) har förlorat all färg jag skaffade mig när det va som soligast. Saknar er och hoppas att ni hinner ses i veckan! :) kram

Sofie sa...

Hej! Tråkigt att åka hem, hoppas ni har njutit för fullt av semestern. Här hemma har ni inte missat något, regnet har vräkt ner precis som vanligt. Haha ja visst gjorde hon det, det var därifrån jag började skriva. Lite roligt. Väldigt kloka ord! Kram

According to Nicky sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nicky sa...

Hej Hej!

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva en kommentar på min blogg.

Härligt med semester, eller hur! Njut, njut och njut av din tid som är kvar !

Kram