lördag, maj 09, 2009

Laddar inför måndag

5 kommentarer:

Carro B sa...

Jag laddar också inför måndagen =) Det ska bli så grymt kul!!! Har ni stå eller sittplatser? Hoppas att allt är bra med dig!!
Kramar Carro B

Johanna sa...

Tim fick biljetter av mig i födelsedagspresent och jag köpte de bästa sittplatserna så jag hoppas det blir bra! Har du stå eller sitt? Vilka går du med? Kram!

Carro B sa...

Vilken trevlig present :)
Vi har ståplatser.. Det är jag o två tjejer i klassen som ska gå. Det ska bli så skoj!!! Antar att vi inte ses där, hoppas att ni får skoj!!

Kramar

Malin sa...

Hej Johanna! Mycket trevligt att du hittade till min sida. Ja det var ju super trevligt att träffa er. Alla kontakter är välkomna i vår värld;) Jag hörde det att han blev sjuk ja, så typiskt! Hur har ni det då? KRAMAR

Malin sa...

hehe, ja det finns ju en del man läser. Men nu får du allt komma igång igen. Skulle vilja läsa lite skoj. Lägg upp klänningen så jag får se nu;) KRAMS