måndag, maj 25, 2009

Bokat resa!



Jag måste ju också berätta att vi har BOKAT RESA! Jag har denna veckan och sedan två veckor till kvar tills jag går på semester. V. 25-28 är jag ledig + två dagar i veckan 29. Vi är först hemma i två veckor, förhoppningsvis får vi soligt och härligt väder så vi kan göra mysiga utflykter. Tänkte också passa på att städa och rensa ordentligt här hemma. Det behövs och prioriteras inte just nu.

Den 29 juni flyger vi sedan till Split, Kroatien där vi ska vara i två veckor till och med 14 juli. Ska bli SÅ härligt! De sista 9 nätterna har vi klart med boende. Då ska vi bo tillsammans med Tims föräldrar och lillebror i ett hus på Hvar som vi tidigare har besökt. Funderar på hur vi ska göra de första 5 nätterna. Antingen bor vi på Hvar då också eller så stannar vi i Split eller så blir det Brac eller Hvis eller liknande... Någon som har förslag? Mottages tacksamt!

Bilderna är från då vi var i Kroatien 2007.

1 kommentar:

Malin sa...

Bra Johanna! Du har verkligen jobbat av din blogg miss;) Så mysigt med resa också, lite avundsjuk måste jag säga. Ananrs då? KRAM