måndag, maj 25, 2009

Helgen

Det var skönt och välbehövligt med lite långledigt igen. Jag jobbade på fredagen men var ledig torsdag, lördag och söndag.

På torsdagen och lördagen var det fint väder så då blev det slappa i solstolen på innergården, läsandes Dubbla slag av Malin Persson Giolito. Torsdagkvällen var fotbollskväll med Blåvitt - GAIS 1-0 samt Qviding - Mjällby 1-0. Bra jobbat av mina lag :)
Vi kollade hos Wiklunds där vi också blev bjudna på goda kycklingspett. Jag älskar grillat!

Lördagen var det fest här hos oss, bilder kommer.

På söndagen tvingade jag med mig Tim in till stan för shopping. Jag köpte två par skor, en kokbok, nödvändiga saker som bodylotions, solskyddsfaktor, hårsnoddar, underkläder med mera med mera :) Bilder kommer på det också men jag har inte hunnit ta dem än. Har även shoppat en klänning till bröllopet jag ska på om några veckor, bild på den kommer också, jag lovar.

Inga kommentarer: