söndag, september 30, 2007

Viktuppdatering

Kanske dags att uppdatera angående vikten igen. Jag väger nu 72,1 kg (eller gjorde det i måndags, nästa vägning är imorrn) och har därmed gått ner 4,1 kg så jag tycker det känns bra. Har inte samma fokus när det gäller maten just nu (har slunkit ner någon kaka osv, men jag håller hårt på en del delar, som t.ex fullkornsvarianter) men träningen rullar på fint. Över 300 minuter denna veckan.

Har som mål att vara under 70 på min 22-årsdag om lite mindre än en månad. 0,9 kg kvar tills jag vinner dealen mellan mig å Tim :)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Vad duktigt du är! Bra jobbat! :)
0,9 på en månad fixar du, jag hejar på dig. ;)

Johanna sa...

Nja, alltså dealen var att gå ner 5 kg utan tidsgräns så det fixar jag ju någon gång. Målet att vara under 70 hade inte med det att göra.

Iallafall vägde jag mig i morse igen, ner 0,7 och nu väger jag 71,4 så det var härligt!

Anonym sa...

Vad duktig du är! Ska hålla tummarna för dig såklart.