lördag, september 15, 2007

Bokfemman: Kokböcker



Jag tyckte att bokfemman hade ett väldigt roligt tema den här veckan så jag beslutade mig för att haka på. Temat var att välja fem favoriter bland kokböcker. Här kommer mina:
  • Leilas middagstips av Leila Lindholm. Fin och färgsprakade bok med inspirerande och goda rätter. Ska köpa Leilas guldkant på vardagen också har jag tänkt.
  • Två systrars söta av Lisa Eisenmann-Frisk och Monica Eisenmann. SÅ MYCKET GOTT så det är inte sant! Superinspirerande!
  • Annas kokbok av Anna Bergenström. Här finns ALLT. Bra baskokbok.
  • Festfixaren av Linnea Johansson. Inte bara kokbok men oerhört inspirerande om festfixeri och matlagning i allmänhet.
  • Kostrådgivarens kokbok av Nina Ahlm. Helt ny, spännande kokbok med nyttiga och goda rätter.

Jag får be om ursäkt men jag orkade inte leta upp bilder till alla böckerna.

2 kommentarer:

lina sa...

Vilka underbara böcker! Bra smak:)

Johanna sa...

Hehe tack. Jag har nyss fått vinterns söta och den är också hur underbar som helst!