lördag, juli 09, 2011

Veckan

Jag har haft en bra vecka. Jobb blandades med vänner på ett bra sätt. :)
Jag har tyvärr inga bilder... Höjdpunkterna var i alla fall dessa:

Tisdagens after work med Tessa och Karin.
Vi började med Toast skagen och rosé på Vasastan, sedan fortsatte vi för en öl på Skål. Efter det fortsatte jag och Karin till Bar himmel och Styrbord, barbord. Det var inte många uteställen öppna trots att det är mitt i sommaren, lite tråkigt. Men kul hade vi!

På onsdagen åkte jag ut till Lerum för att träffa Lina, vi åt middag och kollade fotboll. Mys!

I torsdags mötte jag upp Carro och Malin för en fika på Condeco, alltid trevligt!

Jag har även hunnit börja flyttpacka, vilket jag fortsatt med idag. Har MYCKET kvar men det är svårt att veta vart man ska börja... Idag har jag även hunnit med att sola ett par timmar och ikväll ska jag till Landvetter och hämta mamma och pappa från flyget. De har varit på Sardinien och Korsika i 10 dagar och är efterlängtade hem!!

Inga kommentarer: