onsdag, juli 13, 2011

Fotbollskvällar med mera


Nu har det gått några dagar sedan min senaste uppdatering och dagarna har, förutom jobb, varit ganska fullspäckade med roligheter.

Söndag: Fotbollsdejt när Blåvitt slog Syrianska med 3-0. Hattrick av Sella och perfekta platser på solsidan.

Måndag: Vinkväll med Marie. Kommer bilder!

Tisdag: Skivstångspass med min kompis Karin som instruktör. Det var hon, jag och Kajsa som provkörde hennes pass och det var jättekul! Kan säga att jag har vissa svårigheter att gå idag. Inte så konstigt eftersom jag inte har tränat på flera månader. Men kul var det och fler gånger ska det bli! Efteråt åkte jag hem till mina föräldrar där jag fick lite mat och snack.

Onsdag: Fotbollskväll hos lillebror när Sverige mötte Japan och dessvärre förlorade. Nu blir det bronsmatch mot Frankrike på lördag.

Två dagar kvar tills jag får lägenheten och i morgon väntar tjejmiddag hos Tessa!

Inga kommentarer: