måndag, juli 04, 2011

Helgen


Fredagens AW



Balkonghäng på lördagen


Söndag och förfest hos Annika



Vilken rolig helg jag har haft! Började med en after work som vi på öster-kontoret styrde upp och vi blev till slut ett gäng på typ 15 personer som träffades i Linné. Vi hann med både Rumpan bar, något annat ställe och Istället innan jag och två av de andra tog oss in till stan till Lounge(s). Blev lite senare än tänkt men det var jättetrevligt!

Lugn lördag med tvättid, visning och sen balkongmys hos Frida tillsammans med Karin och Sara. En jättemysig kväll med vin, te, ost, kortspel och mycket snack. Härligt!

På söndagen hann jag med ett dopp i Delsjön och sen bar det av hem till Annika för förfest tillsammans med Emma, Maria och Petra. Vi gick vidare till Push den här gången där vi träffade lite fler folk. En jätterolig kväll!

Det var ju "hårdrockshelg" i Göteborg med Iron maiden som spelade på fredagen och "the big 4" på söndagen så det var mycket folk och bra drag i stan! Kul!

Nästa helg blir nog däremot lite lugnare, skulle behöva börja packa och förbereda flytten.

1 kommentar:

Elins blogg sa...

Vad kul att du böjat blogga igen! Lite seg jag vet men jag har haft en lång paus nu. Men tänkte ge det ett till försök nu tänkte jag.. :)

Hoppas allt är bra! Kramar