torsdag, juni 30, 2011

Where the action is 2011


Martin, Johanna, Malin, Sofia, Sofia med vänner i ölområdet framför Jenny och Johnny

Söta Paolo Nutini


Carro, Robin och Tim framför Daniel Adams-Ray i stekande sol

Jag, Sofia och Malin i väntan på Coldplay


Coldplay!

I bollhavet framför Coldplay

Å vilken härlig dag jag hade i tisdags! Jag var på festivalen Where the action is i Slottsskogen.
En riktigt go dag med kanonväder och bra musik! Vi hann se nästan alla artister på ett eller annat sätt, på håll eller alldeles framför scenen. De som spelade var Sahara hotnights, Royal republic, the Serenades, Jenny & Johnny, Paolo Nutini, Daniel Adams-Ray, the Ark, Bright eyes, Glasvegas, Brandon Flowers och Coldplay.

Coldplay var helt klart bäst. Vilket sjukt bra band det är! Fantastiska låtar och skitbra live tycker jag. Bra allsång i t.ex Viva la vida och Fix you. En hel del nya låtar hade de med sig också. Us against the world verkar lovande och jag älskar redan Every teardrop is a waterfall. Magiskt är ordet!

Inga kommentarer: