fredag, april 16, 2010

Världens bästa fredag

Min helg har börjat riktigt bra. Åt lunch med barndomsvännen Lina på dagen. Vi köpte med oss sushi och åt i lägenheten. Hon hade nämligen inte sett vårt nya boende än så vi kombinerad det med lunchen. Alltid mycket att prata om, alltid kul att ses.

Sedan jobbade jag fram till 5 och skyndade hem för att äta lite mat och fräscha till mig lite. Vid halv 7 begav vi oss ut på stan igen för en After work. Vi hamnade på stället Vasastans nya uteservering där vi träffade Sara, Maria och ett gäng andra sköna människor. Några som jag kände, några som Tim kände. Roligt när folk känner någon som känner någon och när man inser att världen är liten. Visste inte att dessa kände varandra men kul och otippat.

Vid 8 fortsatte vi till Biopalatset för en bio tillsammans med Daniel och Natalie. Det bar emot lite att gå in i biomörkret när det varit så fint ute men det var trevligt ändå. Vi såg Clash of the Titans som jag kanske inte direkt kan rekommendera. Det var hur som helst trevlig fredagsunderhållning och man kan ju alltid äta lite popcorn och titta på snygga Sam Worthington som hade en av huvudrollerna :)

Bild: www.digitalspy.co.uk

Inga kommentarer: