lördag, april 03, 2010

Påskmiddag

Ikväll hade vi påskmiddag hemma med några vänner.


Vi började med att laga mat tillsammans.


Carro (CN).


Elvis var också med.


Carro (CB).


Robin och jag.


Jag körde på vit klänning och min nya armyjacka från Lindex samt sjal från Ester Elenora.


Tim och Behnam.


Jag och CN.


Vi skrattade en del åt att maten är likadan på alla svenska högtider. Det kvittar om det är jul, påsk eller midsommar egentligen.


Gott är det hur som helst.


God mat, gott vin och påskmust :)


Vi åt glass, bär och chokladsås i våra nya fina coctailbowls från Iittala.


Mys i soffan efter maten. Såg Solsidan så klart!

I morgon blir det SPA på Smögens havsbad för oss så jag önskar er en fortsatt trevlig påskhelg!

2 kommentarer:

Caroline sa...

Fina bilder från kvällen du :)

Johanna sa...

Hehe, jupp :) Där var jag snabb med att lägga upp!