måndag, april 12, 2010

Middagar i helgen

Vår helg bestod av en del solande och promenader men vi hann också med tre trevliga middagar. I fredags besökte vi mina föräldrar i Lerum som bjöd på god 3-rättersmiddag, en del Thailand-snack och så lite Solsidan på TV. En perfekt start på helgen!

På lördagskvällen bjöd jag min kompis Johanna på middag. Vi åt grekisk sallad med tsatsiki och vitlöksbröd och avslutade men vaniljglass med varma hallon och chokladsås. Riktigt somrigt och fräscht. Vi hade en supertrevlig kväll och som vanligt när vi ses har vi massor att prata om. 4 timmar bara flög iväg så jag hoppas vi ses snart igen! Jag fick en jättefin blomma av Johanna och det är den som ni ser på photo-booth-bilden ovan. Jag hade turkost tema i övrigt så den passade perfekt till dukningen.

Sedan kom söndagen och då var vi hemma hos svärföräldrarna och åt god mat där. För mig var det grillpremär för i år. Jag åt torsk- och laxburgare medan de andra åt vanliga hamburgare. Vi satt ute på deras altan kl 7 på kvällen, helt fantastiskt!

Inga kommentarer: