lördag, november 28, 2009

Skidställ

Å vad skönt med helg! Den här veckan har varit extrem med visningar och möten varje kväll samt flera budgivningar. När det var som mest hade vi fem budgivningar samtidigt på kontoret... Kul när det är mycket att göra men det får gärna vara under en kortare period... Jag tror det lugnar ner sig redan nästa vecka.

Jag klickade hem ett nytt skidställ inför vintersäsongen i veckan. Det blev detta fina ovan från Rip curl med vita byxor till. Köpte det på Junkyard där man hittar massa fint till skidbacken och jag hoppas att det passar!

Nu ska jag ta tag i dagen och börja packa här hemma. Tim är i lägenheten och grejer. Inte många veckor kvar nu! Sprint-längdskidor på TV4 sport står på i bakrunden. Trevlig helg!

Bild: www.junkyard.se

4 kommentarer:

Hemma hos Katta sa...

Snyggt, snyggt! Jag älskar skidkläder och kan fastna inne på Peak vid något rosa skidset även om jag inte åkt varken slalom eller längd sen jag bodde hemma. Ett antal år sen nu med andra ord ;)

Ja visst var HM-uggsen i minisize rätt söta!? Hoppas han kan ha dom nu bara...

Ha en strålande adventshelg! Kraam

According to Nicky sa...

Ville bara titta in och säga hej! En fin första advent önskar jag dig :) Kram/Nicky :)

Malin sa...

hehe, det är lugnt! Men vad jag vet så har det ett samarbete trotts allt! Hur går det med lägenheten då? KRAM

Malin sa...

hehe, HÄRLIGt då är det inte långt kvar nu då. När beräkans flytten gå då? KRAM