måndag, november 09, 2009

IKEA


Jag ligger lite efter i bloggandet så här kommer lite info från i fredags. Jag och Tim var på IKEA och kollade lite.. Vi tittade på garderoben som vi ska ha i sovrummet, den fanns inte inne utan kommer i veckan. Skriver mer om den vid ett senare tillfälle.

Givetvis kunde jag inte hålla mig i från julsakerna. Vår jul ska gå i vitt och silver i år och vi köpte bland annat kulorna ovan i både vitt och silver samt några andra kulor.
Vi införskaffade även några doftljus, tre ljusstakar i olika höjd av modellen Skimmer och andra ljus av olika slag. Lite lagom shopping så där.

Kvällen fortsatte med idoltittande hemma hos Robin och Carro. Tyckte rätt person åkte ut.

Idag har jag jobbat 9-21 och kom hem vid 10 efter ett besök hos mina föräldrar samt lite handling. Läggdags nu då det blir till ca 19 i morgon kväll också... Tim är lite sjuk här hemma, snuvig och hostig, hoppas det inte smittar och att han kan krya på sig snart. Ha en bra vecka!

Bild: www.ikea.se

Inga kommentarer: