tisdag, november 10, 2009

Berra 25 år


Carro och Robin



Natalie och födelsedagsbarnet Berra




Kalle





Ida och Behnam






Hemsk bild på Tim och mig (behöver verkligen sola ser jag så ikväll blir det BUS)

I lördags firade vi vår vän Berra som fyllde 25! Vi började hemma hos honom i lägenheten i Björkekärr genom att kolla på AIK-IFK. Berra är AIK-fan och tyvärr var det han som fick fira den här gången, vilket i och för sig passade bra just den dagen. Sedan åkte vi till Hard rock café på Avenyn där vi åt GOD mat och drack gott. Sedan bar det av till Vasastan där vi fortsatte med drinkar. Några av oss gick vidare till Park lane också men då begav jag mig av hemåt.
Tack för en väldigt trevlig kväll!

Veckan har börjat horribelt, jag har redan jobbat drygt fyra dagar på tre möjliga.. Dvs 9-21 i måndags, 9-20 igår och 9-19 idag. Borde väl bli 9-18 i morgon men jag satsar på att gå hem kl 17, det är mycket nu hur som helst men det gäller att passa på då allt lär dö ut i december.






7 kommentarer:

linkan sa...

Jag tycker Tim ser ut som en tandläkare! Vad gör han egentligen? Mvh Linea

www.linkis.blogg.se

malin sa...

Hej!
Ja jag är med i en riskgrupp då jag har astma.

Ska du ta det?

KRAM

Johanna sa...

Linea: Haha, nej, Tim jobbar INTE som tandläkare :) Han har eget företag och gör fotoutskrifter till canvastavlor, se www.canvasframkallning.se

Kram Johanna

Malin sa...

hehe, försent och försen.. Det har ju precis satt igång på riktigt så jag skulle nog gjort det ändå om jag vore dig.

linkan sa...

Okej haha :) Roligt. Jag vill också starta eget företag i framtiden. Tycker om din blogg!

Mvh linea igen :D

malin sa...

hehe. Ja men det är lika br att vaccinera sig, jag vågar iaf inte chansa. Jag hörde att de var sjuk inte roligt det där asså. Hoppas det inte är nått mer än vanlig influensa då.. Hälsa honom ås gott!!

annie sa...

fina ni e´! =)