fredag, april 17, 2009

Påsk i Trysil

Pappa och mamma pausar lite i solen.


Jag dricker cola, vilket det är slut med nu då jag börjat med GI-metoden :)


Finaste.

Många pauser blev det ;)


Delar av släkten lunchar i solen.

Hoppas ni hade en glad påsk! Vår var härlig och innehöll allt det där som jag ville att den skulle göra. Hade både sol och lite regn på vår skidsemster men det är framförallt den klarblå himlen och smöriga snön man minns.

Nu är vi tillbaka i verkligheten igen och drömmer om sommarsemestern. Att beach 09 närmar sig kändes inte helt okej efter all påskmat så nu har jag, ännu en gång, tagit tag i vikten. Man blir ju aldrig färdig men några kilon ska borta denna gången. Testar GI-metoden och hoppas att det ska funka. Tre dagar avklarade hittills. Återkommer med rapport :)

5 kommentarer:

Hemma hos Katta sa...

Vilka underbara bilder! Vill bara ut i backarna när jag ser hur fint det var...

Duktig du är som kör GI. Också testat men jag blir helt galen efter några dagar. Abstinenssymtom som heter duga, ha ha! Du får berätta hur det går här i bloggen så kanske jag blir lite peppad att haka på och göra ett nytt försök.

Än så länge är jag riktigt nöjd med kameran. Alltid svårt att lära sig en ny i början men den här ska vara bättre så jag förväntar mig bra bilder här om ett tag =)

Ha en mysig kväll, kraam!

Johanna sa...

Mmm, det var verkligen underbart. Sista skidåkningen för säsongen så nu längtar jag lite (eller mkt) efter sol och bad istället. Pratar mkt semesterplaner här hemma för tillfället :)

Jo, jag tycker det funkar helt okej än så länge, ska uppdatera om det, absolut.

Kram å gonatt!

Sofie sa...

Hejsan! Kul att du gillade håret, lite annorlunda men fantastiskt skönt! Det verkar som ni hade det grymt i Trysil, men det är det ju alltid där!
Lite nyfiken på hur det går med GIn för din del, fungerar det?
Hälsa Timpen så mycket! Kram!

Hemma hos Katta sa...

Vad skönt att höra att jag inte är ensam om att inte falla för "Flyga drake" och "Tusen solar". En sån bok som man SKA gilla känns det nästan som ;)

Nope, nu blir det sängen här. Godnatt, kraam!

Randy sa...

Vilka härliga bilder!