lördag, april 25, 2009

Mannen i mitt liv

Jag älskar dig!

3 kommentarer:

Hemma hos Katta sa...

Vilket fint inlägg! Snygging till kille du har!

TACK, tunikan var nedsatt på Gina Tricot från 299 till 99 så det var ett riktigt kap! Perfekt nu till sommaren =) Mina örhängen har jag hittat i en liten butik i Smögen men du hittar snarlika hos SNÖ of Sweden.

Bli spännande med den eventuella sammanslagningen i Robinson ikväll! Kraam kraam

Johanna sa...

Visst är han? Ett kap :) Och min sen många år.

Aaah, okej, då ska jag hålla utkik efter båda sakerna.

Yes, alltid spännande. Började förresten titta på the Hills alldeles nyligen och är nu lika fast som du verkar vara ;) Kram

linea sa...

hallå ! jag tycker verkligen om din blogg o sättet du skriver på, fångar verkligen intresset men jag undrar vad jobbar du med, aså lite mer vad det innebär?

kolla min blogg också! lämna gärna tips för hur den kan bli mer intressant /linea

www.linkis.blogg.se