tisdag, oktober 14, 2008

+/- 5 kg

Haha, jätteful bild som jag har gjort här ovan, men men. Roligare än bara text tänker jag.
Ni som följt mig ett tag minns kanske dealen jag och min sambo Tim gjorde för 1,5 år sedan då vi bestämde att den som gick upp (i Tims fall) eller ner (i mitt fall) 5 kg blev bjuden av den andra på VIP-bio. Jag vann så klart tävlingen och blev faktiskt riktigt peppad. Någon VIP-bio har jag dock inte blivit bjuden på, än! Men det kommer hoppas jag.



Nu har vi bestämt oss för att göra en deal igen. Jag känner nämligen att jag behöver komma igång lite. Var på gymmet idag och tränade och det känns så himla skönt när man kommer iväg. Ska ta tag i både träningen och maten. Målet är, precis som sist, att gå upp/ner 5 kg. Vad belöningen blir den här gången är dock inte helt bestämt men det är ju inte det som är det viktiga. Det som spelar roll är ju vem som vinner :D

1 kommentar:

Anonym sa...

jätte bra johanna att du har kommit igång!